Všeobecné obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ PODMIENKY PRE PREDAJ, DODANIE A MONTÁŽ TOVARU FIRMOU TORRIMEX s.r.o.

 

Písomná forma

  1. všeobecné podmienky pre predaj, dodanie a montáž tovaru sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy
  2. údaje uvedené v kúpnej zmluve vychádzajú z objednávky zákazníka, akákoľvek zmena objednávky musí byť podaná písomnou formou
 

Termín dodania

  1. firma TORRIMEX s.r.o.(ďalej jen dodávateľ) zabezpečí dodanie tovaru podľa prebiehajúcej akcie dodávateľa bezplatne v rámci České republiky
  2. tovar na objednávku je vyrobený podľa kúpnej zmluvy zákazníka, pri objednávke tohto tovaru je zákazník povinný zaplatiť požadovanú zálohu
  3. tovar je predávaný podľa vystavených vzorov alebo podľa katalógu, väčšinou v zdemontovanom stave
  4. ak je vystavený tovar na sklade a je určený k priamemu predaji, tento tovar si zákazník môže odobrať po zaplatení celkovej čiastky
  5. objednaný tovar dodávateľ zaistí podľa dohodnutých časových termínov, nebude tovar v stanovenom termínu dodaný je zákazník oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť, nemá však právo na náhradu nákladov spojených s odstúpením od kúpnej zmluvy
  6. termín dodania môže dodávateľ predĺžiť v prípade, že došlo k oneskoreniu tovaru zavineného subdodávateľmi, termín dodania je dodávateľ povinný oznámiť zákazníkovi
  7. dodávateľ môže od zmluvy odstúpiť, pokiaľ výrobca preruší výrobu alebo uskutoční natoľko závažné zmeny, ktoré znemožnia realizáciu objednávky, dodávateľ musí o vzniknutých zmenách zákazníka informovať a vrátiť už zaplatenú zálohu
  8. vystavený tovar je možné rezervovať najviac po dobu 10-tich kalendárnych dní
  9. povinnosťou kupujúceho je zaistiť si informovanú osobu, ktorá v jeho neprítomnosti prevezme zakúpený tovar od dodávateľa, pri odbere tovaru inou osobou je táto osoba povinná predložiť kúpnu zmluvu a doklad o zaplatení tovaru
  10. v prípade, že v rámci napr. „akcie“ ponúka dodávateľ ku každej uzatvorenej kúpnej zmluve  dopravu zakúpeného tovaru na území celej ČR celkom bezplatne:
  • je táto ponuka bezplatnej dopravy podmienená tým, že odberateľ bude akceptovať termín dopravy navrhnutým dodávateľom
  • odberateľ bude o plánovanom termínu dopravy tovaru informovaný zo strany dodávateľa min. 7 dní pred týmto termínom elektronickou poštou alebo telefonicky
  • v prípade neakceptovania navrhnutého termínu zo strany odberateľa, bude akákoľvek ďalšia doprava účtovaná taxou 22,- Kč/km (tam aj späť)
  1. bude treba dodávku objednaného tovaru opakovať vinou neprítomnosti kupujúceho, všetky náklady tým vzniknuté hradí kupujúci
  2. službou dopravy je myslené dovezenie tovaru do miesta uvedeného v objednávke a pred prvé vchodové dvere z ulice.
  3. služba nasťahovanie sa riadi nasledujúcimi podmienkami:
  • nasťahovaním sa označuje doručenie objednaného tovaru pracovníkmi firmy TORRIMEX do bytových priestorov
  • nasťahovanie je možné len štandardným spôsobom, teda hlavným vchodom. Akékoľvek iné možnosti sú považované za neštandardné a sú prevedené so súhlasom a na hmotné riziko kupujúceho
  • z cesty po ktorej sa bude tovar sťahovať, musia byť odstránené všetky prekážky, ktoré toto nasťahovanie znemožňujú, alebo komplikujú z dôvodu poškodenia tovaru, alebo hmotného majetku. Pokiaľ takto nebude učinené, je nasťahovanie dokonané pred prvou prekážkou
  1. montáž zakúpeného tovaru je vecou dohody medzi kupujúcim a dodávateľom. Montážou nábytku nie je myslená inštalácia nábytku (na stenu, a pod.), ale len jeho zmontovanie z rozloženého stavu do funkčnej podoby.
  2. ako začiatok dodacej lehoty je vždy považovaný deň uhradenia zálohy zákazníkom  na objednaný tovar
  3. dobou dodania je myslená doba, v ktorej bude dodaný tovar na firemný sklad
  4. nedodrží dodávateľ zjednanú dobu na dodanie tovaru, zaväzuje sa poskytnúť za každý deň predĺženia zľavu vo výške 0.1% z konečnej ceny tovaru.
  5. výdaj tovaru zo skladu je vždy vopred po tel. dohovore v dňoch pondelok, streda a piatok od 9 do 15.30.
 

Platba

  1. zákazník je povinný zaplatiť tovar pri jeho odbere alebo pri jeho dodaní dopravcom
  2. v prípade, že zákazník zaplatený tovar odmietne bez riadneho právneho dôvodu odobrať, nemôže požadovať vrátenie kúpnej ceny
  3. odmietne zákazník objednaný tovar prevziať a je tovar skladovaný viac než 14 dní je zákazník povinný uhradiť náklady spojené s uskladnením – skladné činí 50,- Kč denne
  4. v prípade, že zákazník odmietne zaplatiť a prevziať objednaný tovar, zaplatená záloha prepadne v prospech dodávateľa
 

Reklamácia

  1. dodávateľ si vyhradzuje právo na drobné technické zmeny dodaného tovaru
  2. dodávateľ zodpovedá za chyby ktoré má predaný tovar pri prevzatí zákazníkom, zjavné chyby alebo neúplný tovar je zákazník povinný reklamovať pri prevzatí, najneskôr však do 5 dňa, na oneskorenú reklamáciu tovaru z dôvodu zjavných chýb nebude braný ohľad
  3. spôsob prevzatia tovaru potvrdzuje zákazník svojím podpisom na predajnom doklade, toto prevzatie tovaru sa vzťahuje ai na dodaný tovar dopravcom (dodávateľom) na miesto určené zákazníkom
  4. škody vzniknuté na tovaru pri vlastnej doprave a montáži zákazníkom nie je možné reklamovať
  5. skryté chyby tovaru je možné reklamovať najneskôr do 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru
  6. reklamácia musí byť prevedená v predajne dodávateľa tzn. reklamované časti musia byť dopravené na prevádzku TORRIMEX s.r.o.
  7. reklamovať nejde chyby spôsobené bežným opotrebovaním, neodborným nebo neprimeraným zachádzaním a úmyselným poškodením
  8. nie je možné reklamovať bežné odchýlky vo farbe nebo morenie
  9. niektoré druhy farebného čalúnenia (prevažne červené) môžu za určitých podmienok púšťať svoju farbu v kontaktu s vlhkým predmetom, nejedná sa o reklamovateľnú chybu.
  10. dodávateľ si vyhradzuje výhradné právo k posúdeniu opraviteľnosti tovaru
  11. tovar na ktorý sa vzťahuje reklamácia bude zákazníkovi bezplatne opravený, nebude oprava možná bude prevedená výmena
  12. v prípade že tento druh tovaru už nebude v predaji, má zákazník právo na odobranie iného druhu tovaru v rovnakej cene alebo na vrátenie kúpnej ceny
  13. dodávateľ rozhodne o spôsobu reklamácie najneskôr do 30 dní, po uplynutí tejto doby má zákazník rovnaké práva ako keby išlo o chybu, ktorú nie je možné odstrániť
 

Prevod vlastníctva

  1. zákazník sa stáva vlastníkom tovaru v okamihu plného uhradenia kúpnej ceny v hotovosti na mieste.
  2. zákazník nesmie tovar odcudziť (zastaviť či darovať tretej osobe) až do okamihu jeho úplného zaplatenia dodávateľom.
 

Tovar na objednávku

  1. u tovaru vyrobeného podľa požiadavky zákazníka, zodpovedá za úplnosť a správnosť údajov zákazník podpísaním zmluvy
  2. reklamácia z dôvodu chybných údajov poskytnutých zákazníkom výrobe tohto tovaru sa neuznávajú, zákazník je povinný dodaný tovar odobrať a zaplatiť v plnej výške
  3. pri objednávke tohto tovaru je zákazník povinný zaplatiť  zálohu vo výške 30 % z ceny objednaného tovaru
  4. zruší zákazník jednostranne svoju zákazku, alebo odmietne dodaný tovar prijať, zaplatená záloha sa nevracia
 

Záverečné ustanovenia

  1. všetky jednania medzi zákazníkom a dodávateľom musia mať písomnú formu potvrdenú podpisom (pečiatkou)
  2. zákazník je povinný neodkladne oznámiť dodávateľovi zmenu svojej adresy a telefónu
  3. tieto všeobecné podmienky platia od 1. 3. 2014 do odvolania
  4. zákazník svojím podpisom kúpnej zmluvy potvrdzuje, že sa zoznámi so Všeobecnými podmienkami a súhlasí s nimi

Kontakty

TORRIMEX, s.r.o.
Doudlevecká 3
301 33 Plzeň

PO-PÁ 09-18, SO 09-13 hod